Saturday, May 28, 2011

knowing myself

assalamualaikum dan hellos braderr. walaupun sekarang sudah semakin meningkat dewasa aku masih tak kenal sape diri aku, aku rasa hairan yang amat, aku bukan tak cuba cari siapa aku, cuma aku tak jumpa lagi ape dan siapa diri aku, mesti ade sebab kan kenapa mcm tu? nak tahu tak sebab aku ni jenis yang suka pandang kelebihan orang tak tak pandai pandang kelebihan sendiri, kalo nak pandang kelebihan sendiri takut orang kata aku bajet pulak, jadi semestinya aku mempunyai banyak kekurang. aku sedang berusaha untuk cari diri sendiri sebb aku kena jadi diri aku, aku tak leh tiru orang, oh oh bukan susah nak cari diri sendiri kan, anda ade tips nya? silalah bgt tahu aku, aku nak tahu. sebab aku seorang yang sangat tak guna, tapi ma aku salu kata, tuhan bagi ujian dekat hamba nya kerana ALLAH tahu kita mampu menghadapi ujian tu, aku sedang cuba mengenali diri aku, aku tanak sampai bila aku tersesat, aku dah ade cita cita, dan kalau aku usahakan cita cita itu dengan bersungguh2 insyaallah aku berjaya, okay aku nak senaraikan kekurangan aku ,lepas korang baca mesti mcm eiyuww budak ini yucks la, nak buat mcm mana ALLAH jadikan aku mcm ni

KEKURANGAN HANISYAIMA YANG PERLU DIPERBAIKI
1. pemalas nak mampus
2. tidak pandai memasak
3. tidak cerdik dalam pembelajaran BAHASA ARAB
4. tak ade boifren? ARGHHH -,-
5. terlalu suka ketawa.
6. gemuk
7. cepat touching hati bunga HAHA -,-
8. tak pandai it
9. suka bercakap potpet
10. kadang2 suka mengumpat kadang2 tak , kalau dah menyampah sangat, eh mcm kau tak pernah je kan -,-
11. susah nak jujur, lagi2 dengan strangers 
12. suka masuk kelas lambat. boleh membawa kegagalan ke? :(
13. suka melambat kan solat , tapi tak tinggalkan solat ( ARGHH teruknye aku )
14. suka berangan satu hari nati hanis suka aku -,- dan aku dapat boifren yang sweet -,- ERRR -,-
15. terlalu obbses terhadap MURAD dari form one ( sedang dan masih mencuba melupakan )
16. tak kaya
17. kurang bersopan cakap aku kau , aku kau, mane tak kena marah? -,-
18. suka melawan cakap, cukup pantaang kalau aku tak buat kena tuduh memang nak kena ah
19. asyik asyik INTERNET ARGHH.
20. lambat tidur, 
21. malas study, 
22. tak suka angkat call orang 
23. salu marah orang kalau salah number -,-
24. suka mandi lambat kalau cuti -,-

HANIS APE PERANGAI KAU NI, KAU TU PEREMPUAN. ARGHH CEPAT BERUBAH.

 dan bila HANIS DAH BERUBAH BAKAL BEGINI KAH?

1. rajin sampai tolong sapu laman jirang
2. pandai memasak semua jenis makanan hingga mengalahkan CHEF ONE, TWO, THREE
3. melanjutkan pelajaran ke MESIR atau JORDAN dalam mendalami ilmu NAHU, dan BALAGHAH
4. masih tidak ada boifren -,- ALAMAKK 
5. telalu suka menangis? mungkin.
6. mestilah KURUS hehe 
7. pending, susah nak touching walaupun kena maki, hati botol -,-
8. menjadi orang penting TV3 dalam bab2 grafik HAHA -,-
9. pendiam, 
10. TAK SUKA MENGUMPAT LANGSUNG. ambik kau,
11. terlalu JUJUR hingga zzzzzzzz
12. masuk kelas satu jam awal, membawa kejayaan ke ?
13. ready 30 minit sebelum masuk waktu, tepat azan terus solat, ALHAMDULLILAH :D
14. tak tahu makna berangan terus hidup dan lupakan sape HANIS? err
15. MURAD pun aku tak kenal sape HAHA -,-
16. kaya raya, menantu dr..fadzilah kamsah. amin HAHA -,-
17. bersopan santun, cakap ana anta, ana anti -,-
18. jadi lah mcm CINTA KIRANA, kena tuduh senyap dan menangis je tahu -,- HAHA
19. hoi INTERNET! kau sape hah?!
20. tidur pukul 8 :P
21. study sampai tak keluar rumah 
22. pantang dapat call terus angkat :PP
23. kalau orang salah number tak marah dan layan jee :PP
24. mandi pukul 5 sebelum solat subuh, HAHA :PP

HAA, mungkin HANIS berubah kepada certain2 part lah kan, takkan nak ubah semua tak termampu lah aku, bukan alasan tapi kenyataan, alasan tetap alasan kenyataan tetap kenyataan . okay lah doakan semoga aku berubah.. dan terus berubah kepada kebaikan. (:

No comments:

Post a Comment