Wednesday, May 25, 2011

kita berbelog untuk gembira bukan untuk menghina




assalamualaikum (: meh menuliskan isi hati lagi sebelum tidur, okay  aku start berbelog pada tahun 2009 cewah konon je tu ye, pastu blog hanya tinggal blog sebab waktu tu kecik lagi tak reti pape rasa nak buat buat, tulis pun mcm nak tanak je, yang lebih menyakitkan hati bila bukan ade orang baca pun, apetah follower, HAHA, rasa mcm nak menjerit je, arghhh, lepas tu umur dah meningkat dewasa perangai turut meningkat cuma nak tanak je ubah diri sendiri, aku pun mula menseriuskan diri dalam bidang blog ni lepas aku usha2 banyak2 blog dan yang mendorong aku lebih banyak adelah kertaz.net, dulu aku minat gila dekat mamat ni, aku suka tengok die punye stori2 aku dengan kawan aku cik heartzirah kalau korang selalau baca majalah yezz die ade masuk majalah tu dah femes kot HAHA -,- okay lepas tu mcm2 idea aku muncul nak buat blog, tapi malangnye aku tak pandai nak design2 yang cantik2 jadi aku mintak kawan2 aku, tolong aku,  mcm2 dorang buat untuk tolong aku terima kasih ye, lepas tu aku belajar sedikit demi sedikit, dan untuk pengetahuan aku masih belajar lagi sekarang untuk mengenali dunia belog. jadi blog aku memang tak femes -,- sejak dua menjak aku lihat zaman moden kini disalahgunakan, aku tengok banyak dah blog ke arah yang tak elok, yang menghina, yang mengutuk dan macam macam lagi, aku tak pasti ape sebenarnye niat mereka2 membuat blog kalau hanya untuk menghina malah ia akan menyakitkan hati kita lagi kan, semakin hari mcm2 crime yang boleh jadi dalam alam cyber, ntah ape lah nak jadi, nasib baik setakat ini niat aku tak salah lagi aku buat blog untuk gembira, aku suka tengok blog happening rasa mcm nak senyum sorang2 hee :DD aku nak cuba dapat kawan ramai mcm blogers2 lain, HEE walaupun dalam mimpi je cik kak oii. HAHA. aku paling tak suka blog yang mcm kalau tak puas hati je mula nak tulis pastu kutuk pastu mencarut OMAIGOO. jangan lah ye, kita ni jadi manusia tak selamanya akan gembira jangan persoalkan ape yang jadi kat kita sebab sume tu ketentuan tuhan tetap kan, jadi gembbira je hadapi hidup walaupun kadang kala rasa mcm nak tarik2 je masalah hidup kuar dari diri, ntah ape lah kan -,- JANGAN LAH KAU BERBELOG HANYA KERANA NAK KUTUK ATAU HINA ORANG, tak berbaloi malah akan buat orang benci kat kau, aku harap sape2 yang masih salah niat guna kan belog ini betulkan lah niat tu balik, HAHA. nak nasihat orang ke aku ni? mcm tak layak je, HAHA apepun kita buat belog untuk happy bukan untuk menghina. HOHO -,-
PS:L// ini hanya entri pendek, aku malas nak menaip panjang2, :DD terima kasih baca ye :D

No comments:

Post a Comment