Wednesday, May 25, 2011

kau ingat kau sorang je ade DOMO

HAHA. sejak akhir akhir ini aku tengok ramai betul budak budak comel dan cantik bawak domo pergi beli ikan, pergi pasar malam, pegi tuisyen kemana-mana bagai dunia domo. hairan juga lah kan. psstt. sebenarnya aku pun peminat domo dek kerana aku ini kekurangan duit tak adelah aku nak membazir beli domo tu . aku beli yang kecik je <3 HAHA, aku rasa domo ini tak comel sangat tapi maybe sebab faktor gigi die yang putih tu buat die jadi femes HAHA. pendapat aku jelah kan, lepas aku bawak domo tu balik rumah ramai pulak yang dok peluk2 konon nye besar lah padahal kecik je, HAHA sengal sangat. sekarang bile aku tak de rumah pokcik beben aku tak de ah sorang2 sebab die dah ade pokcik gi (domo) HAHA, aku letak nama nye pokcik gi pasal gigi die ah putih nak tarik2 rasa gigi die. HAHA. nasib baik minat aku terhadap domo ni tak ah obses sangat mcm sesetengah orang, okay sebelum aku tunjuk gambar pokcik gi dan pokcik beben ni aku ade pertanyaan untuk sesapa yang sudi membaca entry ni, apesal kalau kat fb , message etc, ejaan lah jadi LHA, ejaan buat jadi BUAD, motif nye? nak kata penggunaan bahasa euww tak jugak. pendapat korang ape eh? hem, okay sila utara kan pendapat yang best aku nak jugak tahu pendapat orang ramai terhadap bahasa yang tengah nak up ni, dan mungkin ade kawan2 aku yang tulis mcm ni, sorry eh aku tak ade niat nak kutuk cuma nak tahu saje. saje saje nak tahu tak lebih dari itu peace ^^  gambar dibawah ni aku tangkap pakai kamera hefon je, tayah nak guna dslr sangat (padahal tade duit nak dslr) HAHA okay huduh kan takpelah tak kisah. (: tengok dan senyum tahu pastu cakap "apelah yang budak hanis ni nak tonjolkan" hehe :DD

HAHA, memang lah buruk gambar nya tapi aku suka tengok, mcm gedik pokcik berdua ni haa. okay. so kepada yang dah ade domo tu tak payah lah kau nak seret merata-rata sebab ramai lagi yang ada domo selain kau jadi jaga domo kau elok2 ye HAHA :DD

No comments:

Post a Comment