Monday, May 30, 2011

4 lelaki melayu hero gadis

hellos semua <3 ape khabar? aku harap semua sihat lah ye. okay. hari ini aku nak cerita pasal 4 lelaki hero gadis bagi aku lah kan-,- bagi gadis lain tak tahu lah kan. bagi aku lelaki ini sangat comel dan macho. dari segi perangai aku tak tahu. muka semestinya hensem. bagi aku mereka boleh buat separuh gadis gadis tersenyum dan menjerit bila tengok dorang. okay. kepada lelaki lelaki yang gambar nya aku ambik ini tanpa izin ye. aku mintak maaf, kalau nak marah marah lah takpe :PP HAHA.

okay. lelaki pertama adalah, Fiqudin? Errr -,-

aku yakin ramai juga lah yang kenal mamat ini kan? penyanyi yang sangat hensem dan macho. aku start suka die since 2008 salu jugak bergosip dengan kawan2 aku pasal die tu pun sebab die punya lagu best sangat, boleh buat aku rasa sedikit tenang dan lirik nya sangat indah. no doubt lah senang cerita. mula2 aku takut juga nak kawan dengan die, tapi last2 add jelah kat FB tak sangka pulak tak sombong orangnye. HEHE, die okay je dengan aku walaupun aku BURUK okay. walaupun tak rapat mana lah kan tapi die okay saje :PP aku wish satu hari nati aku dapat bergambar dengan die, boleh ke? Errr -,-

okay lepas aku kenal fiq aku kenal pulak  sorang mamat MAT LUTFI
aku start kenal die lepas die buat video yang ada style anwar hadi tu kan? Hehe. die hensem plus bijak. aku suka pendapat die tentang banyak benda, dan setiap video yang di buat sangat menarik dan mempunyai input yang banyak, aku banyak belajar dari pendapat die yang bijak tu. dan semestinya aku pasti yang ramai orang kenal die, aku boleh jadi die hard fan die tahu -,- HAHA takpe biaq pi lah nak kata aku gedik ka apa ka, janji aku tahu kau pun minat die jugak. Haha. okay. semoga die berjaya dalam ape yang di buat sekarang.(:

okay. ini lelaki sangat hensem :PP Anwar hadi
okay, tu dia anwar hadi . aku minat die sebab video jugak, video kegemaran aku adalah yang bertitle Eiyuwwww. nak tahu kenapa sebab video tu memang buat ramai terasa. caiyaa laa. aku salute die sebab english die terbaik, aku tahu ramai lagi boleh cakap english better dari die, tapi die berani buat video dalam bahasa inggeris woahh. walaupun ramai orang kutuk cakap kau tu orang melayu sedar siktt. HAHA. okay okay. tapi dengan cara video yang dalam bahasa inggeris tu kan boleh buat ramai bangsa faham cehh bukan aku nak puji ke ape. tu pendapat aku saje okayy :PP semoga kau juga berjaya okayy (:


okay ini yang terakhir yeh, die nik irfan. 

aku baru kenal die 2 jam dari tadi. kawan aku yang kenal kan tadi. HAHA. hensem comel sangat suara die pun merdu. die nyanyi lagu bruno mars dalam BM sedap suara die Hehe :PP di sebab kan aku baru suka die jadi aku tak banyak tahu pasal die, malas lah nak google. macam die kenal aku je. Haha :PP


okay sampai sini saje lah entry untuk hero gadis ini ye . semoga korang gembira dengan hero masing2.

ehem. mesti ada setengah orang tak suka pendapat aku kan? its okay la, sume orang ade pendapat masing2 kan Hehe :PP so kalau korang tak suka tak pe. yang penting aku suka empat hero di atas. Haha. okay :PP

3 comments:

  1. quiyyum: HAHA lu jadi hero gadis awek lu sudah HAHA :PP

    ReplyDelete
  2. aku pon kacak cam nik irfan sket..cume die lagi putih ar..hehe

    ReplyDelete