Monday, December 24, 2012

Set Fire To The Rain


Assalamualaikum :) well hello peeps :) hawayu? sihat tak? kalau sihat Alhamdullilah, btw ingin aku ingatkan sedikit sebelum melakukan apa apa, Bismillah dulu kayy :) okay sempena 23 Hb 12 ni, dah nak hujung tahun kan, siapa sangka dah nak berakhir dah tahun 2012 kan? sekejap je rasakan. okay nak di pendekkan cerita hari ini aku keluar dengan kawan kawan aku yang bernama " Baity , Ayip, Afzzal, Fakih " okay dorang happening gila bak hang! kiteotang naik rapid free yang free :) HAHA jimat kateko! haha. Bermula lah perjalanan kami yang nak jenjalan kononnye HEHE kiteorang mula mula pergi ECM di sebab kan aku kena balik awal kiteorang melakukan perancangan dengan begitu cepat. kiteorang buat decision nak pergi makan dulu dekat foodcourt after makan kiteorang pergi karoke, then lepas tu kiteorang bajet bajet tangkap gambar kononnya buat lerja cik ujang bongok apa! tapi hangout hari seriously best gilaa. seronok sangat ! okay aku cerita ni sekadar nak bagi tahu perasaan ini HEHE :D nah aku bagi makan gambar gambar yang tak cantik mana tapi comel lah HAHA XD






















No comments:

Post a Comment