Wednesday, November 28, 2012

Budak Biasa

Disini saya hanya mahu menunjukkan sedikit sebanyak hasil tangan saya walaupun tak hebat mana . saya budak biasa, saya baru belajar kalau salah tolong tunjuk kan :)



Location nya di Temerloh, well, sebenar nya Temerloh ini sangat cantik orang je tak perasan :)

okay yang ini adalah assignment GDT aku, Lecturer nya adalah Cik Que dia lah yang ajar aku macam mana nak guna shutter speed, iso semua, dan sorang lagi yang banyak ajar aku ialah Arfan atau lebih femes sebagai Apang :) apang ni budak sem aku, okay je budak nye. baik dan hensem
Location : Sungai Lembing. 

okay , yang ini adalah Final Assement GDT aku, alhamdullilah, walaupun tak de lah lawa mana tapi cik que kata okay cuma agak blur je. yang ini aku rasa lebih kepada potrait kot tah la Hahahahahh
                     Title : Animal Extinct . Talent : NorHidayah Sulaiman Cheong . :D

hok ni, aku saje saje bosan, haha, sebenar nya aku susah nak cerita kan dekat orang yang aku ni suka gambar yang style macam aku, susah nak terang kan, haha, aku suka tangkap ikut suka aku je asalkan aku rasa lawa HAHA. okay ni takdelah lawa sangat tapi aku suka, sebab cantik bagi aku
berunsurkan Potrait , Talent : Syahid Sofian * abang aku* ada yang minat boleh isi borang single.

lagi satu gambar yang aku suka, gambar ni cantik, sebab warna nya menarik, actually aku tak tahu sangat pasal semua ni, tapi bagi aku cantik, sebab aku suka . aku memang suka komen gambar yang aku tangkap HAHA, syok sendiri weii -_- . ini Izzudin Jiran aku, hensem bak hang! single jugak tapi ramai scandal HAHA . susah jadi hensem nii HAHHA

HEHE, yang ini Zahra dengan Nisa . sepupu aku yang comel dan cute. dan gambar ini sahaja2 je. :) sorry kalau tak cantik :D

dan ini ialah aku, yang tak seberapa tapi masih bersyukur. well alhamdullilah, walaupun gambar2 aku ni tak delah cantik mana kalau nak lawan dengan orang tapi atleast aku cuba  mula mula memang macam ni. Hehe :D

In Sha ALLAH kalau ada masa aku akan update kan lagi gambar2 hasil tangan aku yang tak seberapa ini, sorry lah blog engkau tak dipedulikan, maaf yaa :( 

1 comment:

  1. Go Go Syaima~~!
    tak sangka impian kao utk jd photographer tercapai, at least inshaallah akan tercapai suatu hari. teruskan usaha.
    Hwaiting!! =D

    ReplyDelete