Tuesday, May 22, 2012

BUKAN MENYAMBUT CUMA MENGHARGAI

ASSALAMUALAIKUM semua (: tak jawab dosa kalau jawab pahala (: okay, so maybe blog aku ni dah jadi blog habad sangat2 , sebab dah lama tak ambik tau, post kali ni aku nak ucap terima kasih ibu sebab sudi berleter dekat aku dari kecik hingga besar <3 terima kasih sangat2 , aku sebelum aku buat benda ni aku ada dapat tahu pasal sambut *MOTHERS DAY* itu HARAM, tapi di sini aku bukan nak sambut cuma nak hargai sahaja, memang setiap hari aku hargai ibu aku tapi aku jarang luah perasaan dekat ibu aku, cehh (: so kepada NORLIZA , saya sayang maa sangat sangat. saya akan belajar jadi rajin, saya akan cuba jadi yang terbaik, yang taat ALLAH, saya sangat hargai maa yang selama ni selalu jadi penasihat saya yang tidak perlu di bayar , menjadi kaunseling yang percuma. anda sangat hebat hebat dan hebat, malah anda juga memahami saya sepenuh nyaa, membenarkan dan mempercayai saya, jadi saya takan bunuh kepercayaan itu. jadi TERIMA KASIH SEKALI LAGI (: PHEEWWIIITTT <3

No comments:

Post a Comment