Monday, March 21, 2011

menggapai bintang

ASSALAMUALAIKUM (: ohh gambar perempuan siapa ni? anak sape? semestinya orang kan? hanya nama pemilik gambar ini sahaja tidak diketahui. dan andai kata aku tahu sudah aku tulis kan disini (: oh kenapa dengan gambar ini dan kaitan nye dengan menggapai bintang? oh lupa, cita cita aku adelah nak jadi seorang PHOTOGRAPHER. sape2 yang dah jadi PHOTIGRAPHER yang berjaya sila lah kongsi ilmu kalian ye (: oh nak tanya2 alah sambil baca sambil jawab (: senang ke nak gapai bintang? mcm susah je kan? aku pun rasa mende yang sama, dan jika ada antara kalian yang menjawab senang, tahniah aku memang kagum dengan kalian (: begitu juga dengan minat aku terhadap photographer. aku terlalu taksub obses hingga tidak terhingga. (: susah nye bagi aku nak capai cita2 aku ibarat susahnye aku gapai bintang sebb banyak halangan yang ade example; mak cik aku persoalkan kenapa nak jadi photographer? bukan ade kerja tetap --' tak ade gaji yang cukup hem. susahnye hidup. tapi aku betul2 nak dalami ilmu photographer tu. mak aku kata pulak nak jadi photographer jadi lah tapi kerja tu tak berapa bagus untuk wanita. dan aku dah google gambar perempuan bertudung yang jadi photographer tak berapa nak ade jee --' dan kalau betul tak berapa nak ade boleh tak aku jadi salah satu nya? sebb aku nak jadi photographer tuu. aduhh --' susah susah --' mak aku kata buat kerja sampingan jadilah. hemm kira okay lah kan dari takde langsung. --' okay okay. tapelah janji ade kerja sudah. yang penting aku nak beli kamera NIKON DSLR  tuu walaupun mahal kumpul lah duit--' lesen kereta lagi aduhh. mana nak cari duit? HAHA kerja la weii. -,- HOHO okay bye (:

No comments:

Post a Comment