Monday, March 21, 2011

make me smile

ASSALAMUALAIKUM (: oh oh, kenapa ntah semangat sangat ini, eleh biar lah kan, hari ahad hari tukan aku pergi makan ice cream snow harga RM4.90 memang mahal gila  eskem tu tapi tak kesah lah sedap punya pasal. eh mahal ke? alah aku ni orang tak berapa bagi aku mahal la --' ni sume CIK HAHAZIRAH lah ni  (: die yang ajar aku makan eskem ni hari jumaats hari tuh amboii (: HAHA, sampai 3 dah aku makan HOHO. aku bersama CIK LALA, CIK ZYQAH, dan CIK ATIEY pergi lah bejalan ke BSN untuk beli eskem sedap tu. waaa XD sedap tau sampai tak terkata dorang. HAL ini memang buat aku senyum, nak tahu psal ape? bukan pasal eskem tu laa pasal time aku jalan balik kan nak tahu aku nampak ape? aku nampak HANIS waaa XD kacak nye die, dahlah nampak die, terperasan kebetulan die pakai baju hijau sama aku, eh eh suka nyaa. senyum je sepanjang hari, aku rasa kat tusyen aku tu sume rakan seperkeganasan aku ade crush masing2 HAHA, eh eh nak tahu lagi, orang yang nama ZATI kan kawan baru aku dari tusyen tuu, die pakai tudung (: wahh XD terkejutt aku tapi die sememangnya comel (: suka sangat tengok orang comel. (: oh hari ahad tu adelah hari senyum aku lagi sebb hari tu PAKNGAH aku yang datang amik aku kat tusyen (: hehuho (: gedik kan alah bukan selalu pastu hari ahad tu mak aku masak patin (ameer) eh tibee --' tak faham? lantak lah (: HAHA jahat (: sekian

No comments:

Post a Comment