Sunday, November 4, 2012

A L I V E

Assalamualaikum, apa khabar sekalian hamba ALLAH? sihat? Alhamdullilah sihat :). heh. ada jugak rasa nak update blog yang dah tak terUpdate ni, kadang kadang rasa menyesal jugak buat blog ni, sebab tak update HAHA. bukan apa tiada apa yang nak diUpdate walaupun banyak sebenar nya MALAS! tu lah syai pemalas HAHA -.-" habis dah sem satu aku kat IKIP tu, tak sangka aku dah nak masuk sem 2 HEHE . rasa cepat berlalu semua ini. macam yang aku dah lalui sepanjang aku menjadi budak Art And Design ni haa, aku melalui semua ini dengan #WatLekWatPeace walaupun kadang sakit jugak haa hati ini, geram, menyampah well as a human mesti ada semua rasa tu sebab aku ni bukan baik sangat so aku mesti akan rasa benda benda macam tu . dalam masa yang sama aku jugak merasai kehilangan yang tak dapat aku bayang kan, Akak akak bilik aku satu per satu seperti tiada. haih. aku rindu semua nya. kalau lah aku dapat pusing masa kan best? tapi aku bukan sesiapa, btw Aku baru habis INTERVIEW as a NURSE dekat Wisma Kuantan Hari tu #WowFantasticBaby HAHA, entah apa aku mengarut time temuduga tu, aku pun tarak tauu maaa -.-" kalau dapat temudug tu aku pergi lahh, kalau tak dapat? jawab nye? Hmmmm teruskanla sekarang ni semua bergantung pada rezeki . insyaALLAH kalau ada rezeki aku adalah, kalau tak ada takpelah sekurang-kurang nya aku dah buat yang terbaik dan aku berserah pada ALLAH . setakat ini aku sedang mencipta sikap baru iaitu sabar. tahu sabar? sebab aku telah dikutuk oleh manusia manusia yang PERFECT yang tiada cacat cela nya, jadi daripada aku terus sakit hati melihat status di facebook atau Tweet di Twitter lebih baik aku bersabar, buat apa di lawan manusia yang PERFECT takkan pernah kita menang, so aku mengalah, kerana MENGALAH TAK BERERTI KALAH TAPI AKU TANAK BESARKAN MASALAH :) aku dah besar so aku kena bersikap seperti orang besar aku bykan FEI MAO . so as a human being i would like to ask for forgiveness. forgive all my wrong doing . HAVE FUNN :)





No comments:

Post a Comment