Saturday, June 25, 2011

babak dalam movie

assalamualaikum. semua blogger terkenal. hye hye (:. hari ini adalah hari peliks sedunia bagi aku lah kan. aku sedkit sebanyak menjadi gembira hari ini, whoahh suka nye, mula mula aku dan rakan ke perpustakaan kami membuat onar dan buat jahat bersama kanak-kanak comel yang semakin cerdik kan. zaman kini kanak kanak sekolah rendah semakin pintar dari hari ke hari, sepatutnya lah maa aku suka kata persaingan makin hari makin kuat. dan kita tidak boleh ketinggalan kebelakang walau sedikit pun ~~ di sebab kan tempat membaca bagi orang dewasa sudah penuh maka kami beralih arah ke tempat kanak-kanak. first impression aku mcm ni " gila ah, budak budak ni RAJINN nye." sambil mulut aku dah ternganga memikir kan bertapa rajin mereka, tidak seperti aku yang malas #hoi kau ni hanis berubahlah# selepas itu aku tumpang duduk di meja kanak kanak, dah namapun kanak kanak mesti lah meja nye kecil tapi untuk menunjukkan aku ni kakak yang setia dan baik hati aku duduk juga, tak lama lepas tu ada budak mintak tolong aku buat kan karangan ENGLISH? first impression aku " mulut nganga, mata terbeliak " hoi kau tahu tak aku ni bengap ENGLISH aku lempangkau karang, tapi untuk tunjuk handal berlagak aku dengan muka konfiden hidung kembang kempis menunjukkan bakat aku yang pakar tetibe salah -,-' apedaa, nasib di bantu oleh rakan2 seperjuangan. OMG. malu malu. lepas ti kami di halau dari perpustakaan kerana masa dah tamat dan pustakaan dah nak tutup. # rajin gila kan aku duduk perpustakaan sampai nak tutup kejang buntut # lepas tu aku blah la, okay di pendekkan cerita. tadi aku jalan nak ke station bus aku semerang jalan tanpa aku sedar kertas lukisan aku terbang. aku jalan dengan penuh muka penat nak balik, tiba2 ada mamat hensem kejar, aku pelik la, mula mula aku buat bodoh je sebab ingat kan mamat tu nak bagi flyers ke nak promot ke, rupanye die nak pulangkan kertas aku, EISH< bangga nyee KEMBANG JE RASA. die kejar aku dan bagi mcm ROMEO pulak tu, HAHA. tapi kami tak sempat berkenalan sebab aku blurr gila. lepas tu aku duduk dekat station bus tu sambil buat buat mimpi muka mamat tu tadi , EH EH perasan lebih ni. punya lah lama tunggu nak naik bus last last dah fedup call bapak sebab aku sendiri tak tahu bus mana aku nak naik, sebab aku memang jarang plus tak pernah naik bus,

okay okay, mungkin korang rasa aku mcm beria gila kan? well nak buat cammana dah lah babak babak mcm ni keluar dalam cerita plus aku tak pernah okay repeat balik TAK PERNAH tahu lelaki kejar aku semata-mata nak bagi kertas yang tak penting *argh comelnyee* lempangg karang. okay sorry kalau beria sangat sobs :( tapi aku tetap suka, kepada mamat rempit kat luar sana insaflah jangan sampai kau kena tangkap masuk lokap badan busuk. kepada warga CHEMOMOI okay memang kelakar nama tempat tu tapi sweet nama nye HAHA (:

1 comment: