Tuesday, April 13, 2010

hari sukan sekolah kebangsaan bangau (:

hari sabtu semalam aku dijemput hadir ke sekolah bangau sebagai ex student kat situ. lama dah aku tak dtg situ. banyak perubahan berlaku mcm lah. sekolah tu sekarang lawa gila lah. aku dtg situ dengan satu tujuan satu destinasi. sebab nak tgk sukan sekolah kat situ. adik aku yg baru jugak masuk sekolah tu mewakili rumah die dalam pecut 100m berganti dan telah memenangi tempat pertama. haha. boleh lah belah jugak. lepas semua psukan untuk budak sekolah tu siap. ada pulak sukan untuk remaja. belia. ayah ayah. mak mak. mcm mcm lah. aku pun menyertai lah sukan lari lari. tapi aku tak pergi pun malu weh. hahaha. lepas tu sukan sepak raga lah. sukan cari barang lah. hahah. time sukan remaja lari2 u. adalah geng2 minah hawt kat situ. mmg lawa lah. gila bapak cunnye. die menyertai pertandingan lari jugak. siap pakai kasut lagi! over gila. membe2 aku pun tergelak-gelak tgk die. hahaha. lepas tu ada abg hawt. abg jambu sungai. mcm2 lah. heshhhhhhh. kelakar betul. yg adik aku sorang lagi tu pulak tak masuk apa2 pun. die tgk je. tepuk tgn pun malas. di sebab kan semalam aku pergi teman adik aku bersukan. kononnye penat. aku pun dah buat mende tu jadi alasan untuk tak dtg kelas. haishh teruk betul aku ni. ahha. tapi hari ini aku dtg okehhh (:
saksi kan lah gelagat budak2 sekolah rendah bersukan haha. comel sume nye. haaha.


  




 inilah hari sukan paling best aku alami. yg sangat kelakar. sumpah. pemenang hari sukan ni di menangi ole rumah dato bahaman. di sebab kan rumah tu sume star2 berlari. aku pun turut menyokong rumah tu. aku harap tahun depan aku akan pergi lagi ke sukan tahunan yg seronok mcm ni. hahaha. bangau bangau bangau! aku bangga jadi budak bangau wehhhhhhhh. hahaha. jangan jelesss okeh! bhahaha.

No comments:

Post a Comment