Sunday, February 14, 2010

kawan sejati kekal abadi dalam hati :)

tady tady tady. tgh2 aku tgk blog lawa ak  ni. aku di datangi perasaan bersalah. aha. ntah kenapa. aku teringat kenangan zaman tahun lepas. zaman paling hodoh sekali untuk aku. nak tahu kenapa. sebab tahun lepas2 mcm2 jadi kat aku. kalah kes2 jenayah. kes yg berlaku kat aku tahun lepas banyak beri pengajaran kat aku. kes yg memalukan. dan orang2 yg cuba menjatuhkan maruah aku. pergh. tu lah kenangan paling pahit yg pertama pernah aku alami. di benci dan di caci dgn senang. aku pulak menangis mcm orang bodoh. haha. tapi aku harap kenangan tu adalah pertama dan terakhir bagi aku. so kat sini aku nak buat warning sikit. weyh muiz and the geng. ko kalo tak puas hati dengan aku. ko bole blah dari hidup aku. jangan nk menyemak. aku pun tak hadap nak tgk pacat ko tu. tapi dari kenangan pahit tu lah. aku dapat bezakan mana satu rakan mana satu lawan. hehm. walaupun aku tak bole nak judge sesiapa tapi cukuplah kalo aku dah tahu yg baik nye. aku ucapkan terima kasih pada rakan2 yg banyak beri dorongan kat aku. dan yg banyak bantu aku dalam kes tahun lepas. dan masih setia kawan ngan aku. walaupun aku di maki di caci. entry yg aku buat ni bukan nye entry sedih2 nak nangis2 tapi ni untuk mengucapkan betapa TERIMA KASIH nye aku kat korang. aku harap frenship kita sampai ke tua. heee. harapan menggunung. haha.
tengs ouh. azureen. walau aku tak rapat sangat dgn die. tapi die ni. mmg baik. sgt2 baik. haha. baik gila. beselah budak menengah agama. haha. pape pun. terima kasih banyak2 NUROL AZUREEN.

yg kedua, aku nak berterima kasih dekat MIRA. kamus bergerak aku. dan yg sentiasa dengar masalah aku. syg ko mira. syg sgt :) walau dah tak salu lepak. but ko still the besh yaw :)
 
ni ha budak rawk. JIHA yg salu backup aku kalo aku kene pape. die yg salu marah2 sume orang yg salu caci maki aku. tengs babe :)



ha. yg ini pulak budak paling happening dalam kelas aku. die ni bapak kelako nye. pecah perut aku kalo borak ngan die. booomm. MINOT

 
ha. zirah. budak yg banyak beri tunjuk ajar. yg tolong aku selesaikan masalah aku tahun lepas. terima kasih ye :)

 
oke. lastly. kawan yg paling paling paling rapat dgn aku. die lah yg banyak tahu pasal aku. dgr luahan hati aku. dgr aku menangis. aku rasa mesti die dah bosan. tapi aku pernah buat salah kat die. time tu aku f.2. aku buat die terasa dgn aku kot. maaf kawan. aku tak sedar kesalahan aku. tapi terima kasih sbb nak lagi membe dgn aku. so. inilah cerita tentang kawan2 aku yg aku syg. aku syg dorang sgt. kalo bole ak nk dorang jd kawan aku sampai bila2. maaf lah kalo entry ni panjang sgt. tapi peduli ape. blog aku kan :)
www.pizzaorange.blogspot.com

No comments:

Post a Comment